Reklamace, vrácení nebo výměna zboží
Jednoduše vyplňte on-line reklamační formulář ZDE
Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
Vrácení zboží probíhá obecně tímto postupem:
- zákazník založí požadavek
- vyčká na potvrzení přijetí požadavku e-shopem
- e-shop vyzve k zaslání zboží zpět
- e-shop provádí kontrolu přijatého zboží
- vrací zákazníkovi finance a uzavírá požadavek
Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený.
Poté co budete vyzvání k odeslání zboží, nabízíme 3 varianty jak zaslat zboží na naší adresu:
1. možnost
Zboží zabalte a pošlete na adresu:
Plavte.cz
Reklamační oddělení
Vrchotovy Janovice 266
25753 Vrchotovy Janovice
Neposílejte na dobírku, nebude převzato.
2. možnost
Využijte zaslání přes podací místo Zásilkovna (pro menší zásilky do 5kg).
Zásilka musí splňovat parametry přepravy! Více na https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku
Zásilku zaneste na podací místo Zásilkovny a obsluze nahlašte 8místný vratkový kód:
91953164
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
3. možnost
Zajistíme pro Vás svoz PPL z Vaší adresy. Tato služba je zpoplatněna částkou 109 Kč. V případě zájmu o tuto variantu, nás kontaktujte na tento e-mail..
Jak dlouho trvá reklamační proces?
V případě fyzické osoby (běžný spotřebitel) je lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, zpravidla však reklamace u jednoduchých případů řešíme mnohem dříve. Reklamační lhůta je započata ve chvíli, kdy od Vás máme všechny podklady k řešení reklamace.
V případě právnické osoby reklamace vyřizujeme v lhůtě přiměřeně nutné.
Potřebuji originální obal od výrobku?
Pro účely reklamace není originální obal třeba, nicméně pokud máte původní obal k dispozici, je vhodné v něm produkt poslat zpět.
Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za vrácené zboží by vám měly přijít na účet 14 dní ode dne, kdy byla zásilka doručena k nám. Předpokladem této lhůty je splnění všech náležitostí, které správně podané vratka obnáší.
Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží
Zkontrolujte prosím, zda jste uvedli všechny potřebné údaje ve formuláři pro vrácení. Pokud ve formuláři chyběl podpis, pravděpodobně jsme vám zaslali dobropis k potvrzení, zkontrolujte tedy vaši emailovou schránku. V případě, že měla vratka všechny potřebné náležitosti, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420720978684 nebo mailem na info@plavte.cz.