Zavřít
visa

 

Reklamace

Vyplňte reklamační formulář - ke stažení zde - který přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.

Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:

Plavte.cz
REKLAMACE
Vrchotovy Janovice 266
25753 Vrchotovy Janovice
 
 
Jak dlouho trvá reklamační proces?
V případě fyzické osoby (běžný spotřebitel) je lhůta vyřízení reklamace 30 dnů, zpravidla však reklamace u jednoduchých případů řešíme mnohem dříve. Reklamační lhůta je započata ve chvíli, kdy od Vás máme všechny podklady k řešení reklamace.
V případě právnické osoby reklamace vyřizujeme v lhůtě přiměřeně nutné. 
 
Potřebuji originální obal od výrobku?
Pro účely reklamace není originální obal třeba, nicméně pokud máte původní obal k dispozici, je vhodné v něm produkt poslat zpět.
 
 

 

Vrácení zboží

Spotřebitel má nárok na vrácení do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původní obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny. 

K balení přiložte průvodní dopis - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení popis, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony. 

Zboží, které je předmětem vrácení, dobře zabalte a máte dvě možnosti jak jej doručit na naší adresu:

1. možnost:
Zboží zabalte a pošlete na adresu:
Plavte.cz
Reklamační oddělení
Vrchotovy Janovice 266
25753 Vrchotovy Janovice

            
2. možnost:
Využijte zaslání přes podací místo Zásilkovna. Postup je následující:
Zásilka musí splňovat parametry. Více na https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku
Zásilku zaneste na podací místo Zásilkovny a obsluze nahlašte 8místný vratkový kód:
91953164
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
 
Zároveň si dovolujeme upozornit, že vracené zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za vrácené zboží by vám měly přijít na účet 14 dní ode dne, kdy byla zásilka doručena k nám. Předpokladem této lhůty je splnění všech náležitostí, které správně podané vratka obnáší. 
 
Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží
Zkontrolujte prosím, zda jste uvedli všechny potřebné údaje ve formuláři pro vrácení. Pokud ve formuláři chyběl podpis, pravděpodobně jsme vám zaslali dobropis k potvrzení, zkontrolujte tedy vaši emailovou schránku. V případě, že měla vratka všechny potřebné náležitosti, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420720978684  nebo mailem na info@plavte.cz.
 

 

Ne, při reklamování produktu není nutné mít s sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu.