Reklamace
Vyplňte reklamační formulář - ke stažení zde - který přibalte do balíku s reklamovaným produktem. Pokud nemáte možnost tisknout formulář, stačí nám poslat ručně psaný průvodní dopis, ve kterém bude hlavně uvedený co nejpřesnější popis závady a přiložený doklad o koupi výrobku. Dále připojte Vaše kontaktní údaje a adresu, kam budete chtít výrobek po reklamačním procesu zaslat. Před tím, než začnete reklamaci řešit, doporučujeme pročíst náš reklamační řád.
Reklamovaný výrobek odešlete dobře zabalený na adresu:
REKLAMACE
Vrácení zboží
Spotřebitel má nárok na vrácení do 14 dnů ode dne nákupu. Zboží vracejte v původní obalu a stavu tak, abychom vám mohli vrátit plnou cenu zboží. Pokud bude obal nebo samotný produkt znehodnocený, máme nárok vrátit pouze část nákupní ceny.
K balení přiložte průvodní dopis - ke stažení zde - při vyplňování dbejte prosím, aby bylo vyplněno číslo účtu, kam částku vrátíme, číslo zakázky, resp. faktury, a aby byl průvodní dopis podepsaný. Pokud budou tyto náležitosti splněny, zrychlíte tím celý proces vrácení popis, stejně tak omezíte další dodatečné administrativní úkony.
Zboží, které je předmětem vrácení, dobře zabalte a máte dvě možnosti jak jej doručit na naší adresu:
1. možnost:
Zboží zabalte a pošlete na adresu: Plavte.cz Reklamační oddělení Vrchotovy Janovice 266
25753 Vrchotovy Janovice
|
|
2. možnost:
Využijte zaslání přes podací místo Zásilkovna. Postup je následující: Zásilka musí splňovat parametry. Více na https://www.zasilkovna.cz/jak-zabalit-zasilku
Zásilku zaneste na podací místo Zásilkovny a obsluze nahlašte 8místný vratkový kód: 91953164
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
|